marți, 25 august 2009

=p~


Bai deci :)am mai gasit o pereche care sa-mi placa =p~.Stiu stiu e postarea lui ale:)dar nu e interzis ajutatul :)) nu-i asa?

Poate va speriati de cat sunt de obsedata dar imi trebuie baschetii astia :X:X=p~:)).

30 de comentarii:

  1. da mai opry =)) nush daca-ti pot face rost si tie:)) da sp-unei tu la edi =))=))poate-ti ia el :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bn draga..:)) dar nu vreau sa cheltuieasca banii pe mn:P..o sa vb cu clau sa imi cumpere alice=)))=))=))sac sac:))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) da da:> si asta e o solutie + ca alice se stie mai bn la cumparaturi:))

    RăspundețiȘtergere
  4. din pacate pt u,nu se poate:)):))ha ha ha :)) macar sa ii visezi sau sa-i vezi la mn in picioare:))=))

    RăspundețiȘtergere
  5. e nuh :)) so crezi u :P ba da se poate ca ii zic la unchimiu ;) si defapt la matusamea sa mi ea

    RăspundețiȘtergere
  6. :P vaai =p~=p~=p~=p~ o juma d ora (vb lu ale) am salivat dupa aia si nu e corect.Bine ca exista converse in romania da nu sunt bascheti deastia.Bine ca sunt toate prostiile in romania dar nu e nik legat de twilight.

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa ii primesti cand o sa apara si in Romania=))))=)))

    RăspundețiȘtergere
  8. lasa stefy ca-ti trece:))) macar inchide gura ca ne inunzi e blog=))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. nebunelor...ma intreb cate o data cum de sunt prietena cu voi...a da pt ca si eu sunt nebuna oare?

    RăspundețiȘtergere
  10. orpy soi crezi tu :)) deci sa mor io de nu ii zic la unchimiu.il sun special pt asta :>:>

    RăspundețiȘtergere
  11. =)) opry am zis ca salivam(la trecut) si nu nu am inundat blogu si nici casa:)) )

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) da ale esti :>:"> a da opry pardon :))

    RăspundețiȘtergere
  13. pe orpy nu o cun poate ne faci u cunostinta:))=)))

    RăspundețiȘtergere
  14. sac sac mie imi va lua emm
    il trimit chiar acum :P

    RăspundețiȘtergere
  15. daa:)) deci eu am cele mai mari sanse sa pun mana pe o pereche de dinaia =p~=p~=p~?

    RăspundețiȘtergere
  16. vise tata vise=))) sms from stefy VIP=))
    OPRY
    :p:p=)))

    RăspundețiȘtergere
  17. bai deci :)) il pun pe stefan in traducere unchimio sami ia :))

    RăspundețiȘtergere
  18. :)))=))) deci te rog frumos poate mai bn o suni pe Jane sau pe Aro ca Italia e mai aproape=))

    RăspundețiȘtergere
  19. dar nush daca sunt :)) deci bai oare jane ar vrea sa mi ia?/:) hm..buna intrebare .cred ca da:)acum.Intrebare CUM DAU DE EA? deci paan la urma tot uchimiu ii mai usor de contactat.:)
    asa si ce mai face obdy?:>

    RăspundețiȘtergere
  20. scri pe blog si u:
    JANE DACA NU MA CONTATCTEZI SA-MI EI BASCHETI VA DAU IN GAT PE TOTI:))=))=)))=)))

    RăspundețiȘtergere
  21. obdy mere la gradinita.e bn multumesc .app te sall Edy:))=))) vrea sa mearga la vanatoare cu fratii lui :))

    RăspundețiȘtergere
  22. app nu o cheama obdy ci opdy:))=)))

    RăspundețiȘtergere
  23. opdy parfon :)) ma duc sa ma spal pe ochii :)) sa vad tastele mai bine

    RăspundețiȘtergere
  24. haaaaaaac ptiu=))=)))=))) te-am spalat yo=))=))=)))

    RăspundețiȘtergere
  25. =))) opry esti dusa >:D<=)):)) totusi din bucuresti pana in bistrita sunt cateva sute de km distanta .scuipi tu asa tare ?:))

    RăspundețiȘtergere
  26. mda sau daca vrei il pun pe edy :)))=))) sau ii scuip in mana yo personal sa-ti aduca=)))putina apa:))ai un prosop??

    RăspundețiȘtergere
  27. =)) opry chiar esti dusa:)) uitate la mn pe hi5 ca gasesti o poza cu tine booom sper sa nu ma omori :))

    RăspundețiȘtergere