duminică, 16 august 2009

Eternitate Alaturi De El -Cap. 6 si 7



Hey all;;).Imi pare rau ca a durat atat ,dar ne e cam greu sa il scriem din moment ce suntem in orase diferite.Deci ..sa-mi spuneti cum vi se pare;;) 

6.O noua infatisare.


Cand am intrat pe usa mi-am vazut poseta pe jos.Stiam ca era a mea din moment ce nu simteam alt miros decat al meu.Cel putin recent.Ciudat.Inainte cred ca eram atat de confuza incat nici n-am vazut-o .Si credeti-ma, e foarte greu sa nu o vezi.Cel putin pentru mine.
Am tasnit catre ea,iar cand am ajuns am deschis-o.Speram sa gasesc ceva acte de identitate,orice care sa ma faca sa stiu cine sunt.Sau mai bine zis,cine eram.Dar nu era niciun act acolo.In schimb,erau cativa bani,o oglinda si o foarfeca.Si cat timp cautasem eu o oglinda si o aveam in geanta.Am luat-o si m-am uitat la mine.Ma vedeam mult mai clar decat in lac,dar eram aceeasi.Bluza imi era cam distrusa si patata de sange,iar pantalonii si parul la fel.Erau plini de sange.
Trebuia ,insa sa ma schimb,sau cel putin doar bluza.Pantalonii erau in regula,doar trebuiau spalati.Trebuia sa ma spal si eu.Dar unde?Hmm,lacul.Sper doar sa nu treaca niste oameni pe acolo.Dar eram satula,asa ca am hotarat sa imi asum riscul.Mi-am luat poseta si am sarit pe geam.Incepeam sa ma obisnuiesc cu asta.Si ar trebui sa merg mai incet,pentru ca s-ar putea sa ma vada cineva.Oricum la viteza pe care o am ar fi imposibil,dar trebuia sa ma obisnuiesc pentru ca trebuia sa-mi cumpar o bluza noua.Asta inseamna ca trebuie sa merg in oras,unde erau oamenii.Daca ma vedeau alergand cu 300 km la ora,probabil si-ar fi dat seama ca e ceva neinregula .Oricum trebuia sa ma hranesc bine inainte.Nu vroiam sa fie nimeni expus la pericol din cauza mea si nu vroiam sa fiu descoperita.
Dupa vreo 5 minute ma saturasem deja.Cum puteam sa merg (cand eram om)la viteza asta?Am inceput sa alerg si intr-un minut eram langa lac.Minunat.Nu era nimeni prin preajma,asa ca mi-am lasat poseta pe jos si am inceput sa ma dezbrac,insa cu grija.Nu vroiam sa imi distrug si pantalonii.Era foarte ciudat,din moment ce ma dezbracam in padure.Asa ca,mi-am luat hainele intr-o mana,lasandu-mi geanta si pantofii pe mal,si am intrat in lac.Apa parea a fi cam rece ,dar nu ma deranja.Mi-am spalat hainele inainte,pentru a se usca.Nu am scos petele de sange,dar bluza arata ca si cum ar fi fost creeata sa arate asa,iar pe pantaloni nu se vedea.Am iesit si le-am pus pe o creanga la uscat.Soarele batea exact pe ele,ceea ce inseamna ca o sa se usuce.Off,soarele.Asta inseamna ca nu pot iesi din padure.Nu inca.Asa ca am intrat sa ma spal si eu.Dupa ce mi-am spalat parul,am inceput sa inot.Mai era nevoie sa spun ca peste 5 secunde eram la cealalta margine a lacului?Cred ca nu..
Am ascultat atenta sa vad ceea ce se intampla in padure.Vantul a batut catre mine si un miros de om mi-a lovit fata.M-a vazut,dar s-a intors si a plecat.Cand am fost sigura ca este destul de departe am inotat inapoi in partea unde-mi lasasem hainele si am iesit din lac.M-am pus langa haine care pareau sa se fi uscat.Soarele batea pe mine,asa ca am inceput sa stralucesc,ca un diamant gigantic.Perfect.Probabil valoram mai mult decat oricare alt diamant care exista,gandeam eu,moment in care am inceput sa rad.Oau.Era prima data cand radeam de cand m-am transformat intr-un monstru.Rasul meu suna ca un clinchet de clopotel.
Cand m-am uscat,mi-am pus hainele pe mine,si m-am gandit la altceva.Parul meu.Era cam lung si destul de enervant,pentru ca nu aveam cu ce sa-l prind.Dar aveam o foarfeca si o oglinda.In momentul urmator am avut alta viziune.Eram eu cu parul mai scurt si aratam grozav.Asa ca am luat oglinda si am puso pe o creanga joasa,astfel incat sa imi reflecte fata si parul daca ma pun in genunchi.Mi-am rezolvat parul in vreo 2 minute.Arata super.Stiam ca o sa atraga poate putin mai mult atentia catre mine dar nu-mi pasa.Era mult mai usor cu el scurt.
In timp ce ma gandeam la asta,soarele a intrat in nori.Brusc,ma vedeam pe mine la un magazin.Afara era foarte innorat,iar eu ma uitam la niste haine.Apoi am luat o camasa care era mai comoda si care arata mai bine,am platit-o,am imbracat-o si am iesit din magazin.Ok.Asta inseamna ca trebuie sa vanez,iar apoi sa merg la magazin.Stateam si incercam sa aud ceva.Erau 2 pume (cred) pentru ca semanau la miros cu prima puma pe care am mancat-o si erau spre Est.Fara sa ma gandesc prea mult am tasnit intr-acolo,dar de data asta facand mai mult zgomot.Normal,pumele m-au auzit.S-au intors,incercand sa am inconjoare.Prima a sarit catre mine,moment in care am prins-o si am aruncat-o la pamant,iar cealalta incerca sa ma raneasca cu ghearele.M-am intors catre ea,si am aruncat-o catre un copac,dupa care mi-am bagat dintii in gatul primei pume,golind-o de sange.M-am miscat repede,caci era posibil ca cealalta sa vina iarasi sa ma atace.Cand m-am intors catre ea,statea langa copac.Am alergat si mi-am bagat dintii si in gatul ei ,golind-o de sange in 5 minute.
Cand am terminat,ma simteam satula.Dar trebuia sa mai mananc,pentru orice eventualitate.Asa ca mi-am lasat mirosul si auzul sa-si faca treaba.Am simtit o turma de caprioare in vest.Nu miroseau foarte bine,dar nici eu nu mai puteam "manca" prea mult.Am inceput sa alerg si dupa 3 caprioare chiar nu mai puteam manca nimic.Mi-am examinat rapid hainele.Nu erau distruse deloc.Mi-am scos oglinda din poseta si mi-am examinat capul.Parul arata la fel,iar ochii nu mai erau rosu aprinsi ,erau rosu catre maro.Dar erau rosii.
Am oftat.Nu aveam ce sa fac in privinta lor.Asa ca mi-am luat poseta si am tasnit inapoi catre cladire,pentru ca nu aveam chef sa caut alt drum catre oras.


7.Marturisiri

In 4 minute am ajuns la cladire.Am vazut un drum pavat si am banuit ca duce catre oras,asa ca am mers pe acolo.Drumul ducea catre centrul orasului ~mai exact acolo unde erau magazinele~.Strada era plina cu oameni.Oameni nevinovati.Simteam mirosul.Mirosul de sange uman.Gatul mi-a luat foc,dar din fericire eram satula.Asa ca am inceput sa merg catre magazinul din viziunea mea.Am observat cum oamenii se uitau~sau mai bine zis se holbau~ la mine.
Cand am intrat in mgazin,vanzatoarea si-a intors capul spre mine.Se holba la mine de parca i s-ar fi blocat ochii in directia mea.Am inceput sa ma plimb prin magazin,la pas normal pentru oameni ceea ce era foarte enervant.Am gasit camasa care-mi trebuia si am platit-o .
-As putea sa o port acum?am intrebat eu,auzindu-mi pentru prima oara vocea.Suna ca si cum as canta.
-Aaaa…da, sigur.
-Multumesc,am zis si am zambit.Am luat camasa pe mine si am iesit din magazin.  
Imediat dupa asta,un barbat mai tanar a venit catre mine.Mirosea bine.Era..el era omul din padure.El m-a vazut in lac.
-Buna ,a spus el.
  -Buna,am spus si eu,aparent plictisita. 
-Cum te numesti?In momentul acela mi-a vazut ochii.Se cutremura dar nu vroia sa-mi arate asta.De parca nu mi-as fi dat seama..
Hmm ,asta era buna intrebarea.Nici eu nu stiam sigur.
-Alice,am spus eu.
-Alice si ma cum?intreba el.
-Conteaza?am intrebat eu.
-Nu chiar.
-Ok,am spus si am inceput sa merg.Stiam ca eram cam nepoliticoasa,dar nu scria nicaieri ca trebuia sa fiu .Nu stiam sa fie nici un manual cu reguli de "Cum trebuie sa se comporte un vampir".
-Eu ma numesc Claude.Ce faci deseara?
Avea un acent care parea frantuzesc.Poate e francez..Am inceput sa ma uit si sa il studiez.Era imbracat in pantaloni si o camasa,arata destul de bine.Nu arata cu mult mai mare ca mine.
  -Hmm,cred ca dorm,am spus eu stiind ca este o minciuna si am inceput sa rad.Culmea,pentru ca si el radea.
-Imi spui cati ani ai?
-17,am raspuns eu automat...Hmm asta era noua.Aveam oare 17 ani?Eram confuza.Da ..cred ca da.Adica ..am raspuns ca si cum as sti raspunsul.Interesant..deci am 17 ani.Am zambit automat la gandul acesta.Totusi..nu trebuia sa uit ca vorbeam cu un om.Tu cati ani ai?am intrebat.
-18.Arati foarte bine.(Mda..poate deaia arat asa de bine,pentru a atrage prada.Dar el nu era prada mea.)
-Mersi.Si tu la fel,am zis constienta ca spun adevarul.Totusi,putea arata cat de bine vroia,tot nu ma tenta decat sangele lui.
-Deci ,nu vrei sa vii sa cinezi cu mine?
-Nu stiu.Trebuie sa plec din oras,oricum.
-Pleci?intreba el pe un ton dezamagit.Cand?Unde?
-In America de sud.Si..in seara asta,am spus eu hotarata.
-Wow.Dar ce faci acolo?
-Caunt canibali,am spu eu razand mai tare.
-Serios?intreba el incruntandu-se.
-Nu.Ma duc sa stau la amazoane.
Nu intrebati de ce ii spusesem atatea,caci nici eu nu stiam.Poate simteam nevoia sa vorbesc cu cineva.
-La amazoane?intreba el si mai uimit.
-Da,am zpus eu.
-Oricum,nu vrei sa vi la o plimbare?
Off,trebuia sa ii spun nu.Daca mergeam undeva unde nu era nimeni,il puteam omori.Si asta era rau.
Am ridicat din umeri.
-Daca vrei tu ...
  - Ok..este un lac..dureaza vreo 20 de minute sa ajungem la el la pas normal.Vrei sa mergem acolo?Am fost si mai devreme.
-Cred ca stiu despre ce lac este vorba.Ok.
Am mers pe jos ,pe un drum indicat de el.Nu vroiam sa ii arat pe unde venisem.Dupa ce am ajuns in padure mi-a atins mana,probabil vrand sa mi-o i-a intra lui.Mana lui era foarte calda si incheietura lui mirosea foarte bine.
-Tie frig?intreba el socat
-Nu ,de ce?am spus eu incruntandu-ma.
-Esti rece ca ghiata,spuse el.
Atunci mi-am dat seama.Alta greseala.Daca el era asa de cald,insemna ca eu sunt foarte rece.Off.Mi-am retras mana dintr-a lui.
-Deci,chiar pleci?
Am dat din cap.
-Dar ce faci la amazoane?
Am oftat.
-Trebuie sa ma duc la ele.Adica,am nevoie de ele.Trebuie…sa imi arate ceva.
Nu stiam ce sa-i mai spun.Cum puteam sa ii spun ca defapt ele ar trebui sa ma ajute si sa ma invete despre vampiri.
-Si cand te intorci?
-Nu stiu daca ma intorc,am spus eu.
Cand am ajuns la lac, o puma isi cauta hrana.Dar nu am mai apucat sa zic nimic,caci s-au intors catre noi.Claude sa uitat ingrozit.Eu eram disperata..incercam sa ma uit in viitor,sa vad ce trebuie sa fac.Dar eram prea panicata si nu vedeam nimic.
-Minunat,am zis eu.La naiba.
Trebuia sa ma lupt cu ele,sau sa il iau in brate pe claude si sa fugim,sau sa ne urcam intr-un copac?hmm asta nu ar prea ajuta.Nu imi era foame,dar trebuia sa fac ceva cu puma.
-Alice,cred ca ar trebui sa fugim.Oricum.Fugi!o tin eu pe loc
-Esti nebun,o sa te oamoare am urlat eu.
-Puma inainta spre noi aratandu-si dintii.
Am inaintat si eu si un marait mi-a iesit din piept.
-Alice ce faci?Alice..treci inapoi urla Claude.
La auzul maraitului,puma s-a dat un pic inapoi.Pana si Claude era inspaimantat.
La randul ei,puma a scos un marait din piept,dar nu se compara cu al meu.
-Grozav,am spus,dandu-mi ochii peste cap.Facem concurs de maraituri?
-Alice,..sopti Claude ,ce se intampla?
Puma a sarit ca tre mine,si a incercat sa-si bage dinti in soldul meu.Am lasat-o,constienta ca nu-mi poate face rau.Dar imi va strica hainele.La naiba.Toate astea pentru nimic.Am apucat-o de labe si am aruncat-o intr-un copac,care,inevitabil,s-a rupt.L-am vazut pe Claude cu coltul ochilor.Era inspaimantat.Era atat de alb de parca era un vampir.
Puma s-a intors si a alergat inapoi catre mine.
Am oftat.Eram plictisita,ca trebuia sa ma lupt cu ea,dar eram si foarte inspaimantata de ceea ce va crede Claude.Nu imi pasa de el prea mult,dar imi pasa daca ar zice lumii ca a vazut un vampir.Am prins puma de capul care dupa,a ramasa la mine in mana.Chiar eram puternica.Am aruncat capul cat de departe puteam si m-am intors catre Claude.Era foarte alb.
-C..cu..cum ai facut asta?intreba el.
Am oftat.Era normal sa vrea sa stie,dar nu stiam ce sa-I spun.Ca aveam puteri supranaturale?Ei bine nu sunt chiar puteri.Este mai mult un blestem.
-Alice..?
Ok ..cred ca stiam ce sa ii spun.
-Bine.Am oftat.Este greu de inteles.Nici eu nu sunt complet lamurita.Deci ..in urma cu cateva saptamani..m-am trezit singura intr-o cladire parasita.Nu imi aminteam absolut nimic,cu exceptia a 2 lucruri.Ca ma cheama Alice si am 17 ani.Am observat ca am niste schimbari cam radicale.Stiu..poate arat ca un fotomodel si am ochii rosi si toate aceste puteri..nici eu nu stiu sa le controlez asa de bine.De aceea ma duc la amazoane.Ele..ma pot ajuta.Sau cel putin asa am vazut.
M-am uitat la el.Nu mai era asa inspaimantat.Parea a fi curios..
-Ai vazut?intreba el curios.
-Da ..cred ca vad viitorul.Dar nu pe tot.Viitorul se schimba in functie de decizie.Nu am vazut puma ca puma vrea sa ne atace pana nu s-a hotarat.Si nu am vazut-o la lac.Ti-am spus,nu stiu sa imi controlez puterile.Cel putin..nu prea bine.Macar nu te-am omorat.
-Oau.Astea da puteri.
-Daca zici tu…
-Dar ce e cu ochii rosii?
-Pai ..eu ..nu pot sa mananc mancare.Ma ..hranesc cu sangele animalelor.Dar acum nu mi-e foame caci daca mi-ar fi fost asa fi golit puma aia de sange.Cred ca de aia sunt ochii rosii.S-au mai inchis de cand m-am ..transformat.Cred ca o sa se faca caprui.
-Deci ..esti un ..un
-Un vampir.
-Vegetarian.completa el
-Vegetarian,am zis si am inceput sa rad.Asta e tare .
Wow..dupa cate i-am spus radea cu mine.Nu parea inspaimantat de loc.Deci nu ii e frica ca sunt vampir.Nu ii e frica ca pot sa il omor.Oare asa as fi reactionat si eu ?
-Sa stii ca ei fi tu un vampir,dar esti foarte de treaba.
-Mda,mersi...Cred..ca ar trebui sa pleci.Trebuie sa plec si eu.Nu mai trebuie sa fac astfel de greseli.
-Dar ..de ce?
-Claude,sunt periculoasa.Chiar daca nu ti se pare,tanjesc dupa sangele tau.Gatul parca-mi ia foc,am spus eu gandindu-ma la gat.
-Nu cred ca esti un pericol pentru mine.
-Oh,cat de mult te inseli.Te rog sa nu mai spui nimanui acest lucru.
-Poti sa ai incredere in mine.
-Am ,am spus eu.Chiar aveam?Hmm,era tare ciudat.
Atunci m-a luat de mana,de data asta fara sa tresara din cauza temperaturii si m-a sarutat pe frunte,in timp ce ma imbratisa.Arsura din gat a luat-o razna,dar asta se intampla de fiecare data cand era sange.L-am lasat sa ma imbratiseze fiindca nu vroiam sa zica cuiva ca sunt vampir.Nu trebuia sa mai afle nimeni.
-Ai grija.Si daca mai treci pe aici,banuiesc ca poti sa dai de mine nu?
-Mda..cred ca pot.Dupa miros,am spus eu.
Mi-am luat geanta de pe jos,si fara sa ma uit in spate am tanit catre sud.Trebuia sa merg la amazoane.Am incercat sa ma gandesc la Claude,nu stiu de ce,doar nu aveam la ce altceva sa ma gandesc.Si atunci am avut o viziune.Vroia sa stea si sa se gandeasca la mine.Woau,deci puteam sa vad si altora viitorul,dar mai intunecat decat al meu.Ciudat.Dar daca ma gandesc nu chair asa de ciudat.Eu sunt vampir ,iar el e om.
Dar in clipa urmatoare am simtit alte viziuni navalindu-mi in cap.Il vedeam pe Claude mort.Nu ..asta nu era sigur.Nu era bine..trebuia sa fac ceva.Si atunci,am simtit un miros,foarte diferit de cel uman.Eram 100%sigura ca era de vampir.Mai multi vampiri.Viziunile mi-au intrat in cap oprindu-mi concentrarea.Daca ma duceam dupa el,aveam sa fiu si eu cu vampirii aia.Aveam sa ii slujesc.Asta era imposibil.Nu puteam face asta!Trebuia sa merg la amazoane.In clipa urmatoare am auzit ceva in spatele meu si m-am intors.4 vampiri au iesit din tufisuri.
Unul dintre ei a inceput sa se prezinte.
-Buna.Eu sunt Demetri,iar el este Felix.Ceilalti sunt un fel de garzi,a spus zambind.
-Eu sunt Alice,am spus.
-Incantat,a spus Felix.Vad ca esti nou-nascuta.Cine te-a creat?
Instantaneu am ridicat din sprancene.
-Cum adica?
-Nu sti cine te-a creat?intreba barbatul numit Demetri.
Tot ce voiam era sa plec mai repde de acolo.In clipa urmatoare se auzi un strigat din padure.Claude murise.Simteam asta.La naiba!
-Ne explici ce s-a intamplat ?intreba Felix.
-V-as explica daca as stii.M-am trezit singura intr-o cladire abandonata cu o durere ce-mi sfasia corpul si un foc care ma ardea.Nu imi amintesc nimic dinainte.
-Interesant.Deci nu stii cine te-a creat?
-Nu,nu stiu.In timp ce ma transformam a venit un vampir la mine si a spus "Ce risipa!Miroseai minunat".Mi-am stors creierii incercand sa inteleg ce vroia sa zica cu asta .Si era destul de greu si cu durerea din cap.
-Deci,inseamna ca cineva te-a slavat.Si ce durere?
-Pai...am un fel de..viziuni.Vad viitorul.
-Serios?intreba mirat Felix.
-Si ce vezi ca o sa se intample?
-Vad ca o sa plec la cateva femei-vampir care ma vor ajuta.
Pareau dezamagiti de asta.
-Nu stii cine suntem nu?
-Daca nu ar fi fost arsura din gat in momentul in care o puma mi-a sarit in fata,probabil nu mi-as fi dat seama.De unde naiba sa stiu cine sunteti voi?
-Facem parte din clanul Volturi.Avem grija sa fie pastrat secretul.De aceea l-am omorat.Pentru ca tu i-ai spus ca esti vampir.
Cand am auzit,m-am infuriat.
-Bine ca eu m-am chinuit sa nu-l omor si veniti voi sa il omorati.Si cum i-as fi explicat ca m-am luptat cu o puma care a vrut sa ne omoare chiar in fata lui?
-A,da.Si eram curiosi.Cum de nu l-ai omorat?
-Pentru ca sunt ..vegetariana,am spus amintindu-mi de ceea ce a zis Claude.Nu omor oamenii.Ma satur cu animale.
Acum toti 4 se uitau la mine de parca as vorbi chineza.Am oftat.
-Si cum rezisti?intreba Demetri
-Bine.Nu am omorat decat 2 oameni asta la inceput.In rest pe nimeni,asta daca nu il punem la socoteala si pe Claude,care a murit din vina mea.
-In legatura cu harul tau,zise Felix,cred ca Aro care este conducatorul nostru va fi interesat de el.Nu vrei sa vi sa locuiesti cu noi in Volterra?
-Voltera?Asta nu e in Italia?
-Ba da.
-Si voi ati venit din italia ca sa omorati un om?am intrebat mirata.
-A ,nu.Eram prin preajma si am auzit,a spus zambind.Nu poti sa spui ca nu avem auzul fin.Deci?
-Deci,nu.Nu o sa vin.
-Bine,a spus Demetri trist.Ne mai auzim,fii sigura.
Le-am intors spatele si am inceput sa alerg.Cum naiba aveau tupeu sa omoare asa oamenii?Eram furioasa.Foarte.Bine,erau vampirii care conduceau lumea.Se pare ca exista totusi un manual de "cum trebuie sa se comporte un vampir".Si eu i-am refuzat.PERFECT.Dar o merita.Un val de imagini mi-a navalit in cap.Ceea ce am vazut m-a socat.NU PUTEA FII ADEVARAT.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu