marți, 25 august 2009

Cam si Stephen


Stiu ca stirea a aparut si pe stiri twilight dar este cu 2 vampiri deci o avem si noi.Stephen si Cam o sa fie colegi in The Priest.Filmul este despre un preot care urmareste o banda de vampiri ucigasi,ce i-au rapit nepoata.Rolul lui Stephen va fi de frate al protagonistului. Rolul lui Cam nu se cunoaste :).Chiar vreau sa vad filmu asta.2 dintre vampirii mei preferati (as putea spune si asa) joaca impreuna .

Stiu stiu sunt colorata astazi dar nu ma simt asa:)).Sunt cam racita si ale la fel :)

3 comentarii:

  1. da stefy cam are dreptate nu ne simtin deloc bine...dar asta nu ne impiedica sa postem..nu ne lasam noi doborate de o raceala :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ei da:)) bai deci am putea spune ca ne-am racit in acelasi loc:)) da e tare desi am enerveaza ma irita gatu' si tusesc de mama focului si i-au antibiotic.ce alt mod mai placut de ati petrece timpul liber poate fi?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. idem(la fel)ma simt si eu si da neam racit in acelasi loc....si nu nu este un mod mai placut de ati petrece timpul liber

    RăspundețiȘtergere